Hautaustoimi

OHJEITA HAUTAOIKEUDEN HALTIJALLE JA VAINAJAN OMAISILLE

Siunaus- ja hautausvaraukset kirkkoherranvirastosta   Tästä seurakuntatoimiston sivuille

Rauhannummen krematorio,  p. 040 8050 256
rauhannummen.hautausmaa@evl.fi

Kaikki tuhkaustilaukset tehdään sähköisellä lomakkeella, tuhkaustilaus, joka on tarkoitettu ainoastaan hautaustoimistojen käyttöön. Ohjeet uurnien noudon ajan varaukseen sekä tuhkan luovutukseen krematoriolta löytyvät krematorion sivuilta.

Markku Husso, hautaustoimen päällikkö, markku.husso@evl.fi  / p. 0400 475 641
Hautaustoimen johto, Hautapaikka- hautausmaa-asiat, sekä työnjohto Puolimatkan-, Kytäjän- ja Rautatienrakentajien hautausmailla.

Aulikki Raunemo, työnjohtaja, aulikki.raunemo@evl.fi  / p. 0400 545 160
Hautapaikka- hautausmaa-asiat, sekä työnjohto Rauhannummen hautausmaalla.

Hautaustoimi | Hämeenkatu 16, 05800 Hyvinkää | Postiosoite: PL 29, 05801 Hyvinkää
Puh. 040 8050 200 (vaihde) | Fax 019-439 977

Hyvinkään seurakunnan toimitiloista mukaan lukien hautausmaat ja siunauskappelit on tehty 360 asteen panoraamakuvaukset. Niissä voi virtuaalisesti vierailla toimitilojen pihoilla ja sisätiloissa. Linkki panoraamakuviin kunkin hautausmaan/siunauskappelin sivulla.

Puolimatkan, Rauhannummen, Kytäjän ja Rautatieläisten hautausmaiden lisäksi Sääksjärven rannalla on yksityinen hautausmaa, jonne on haudattu  Kytäjän kartanon tytär Eva Aspiala.

Lisätietoa ja lomakkeita