Avoimet työpaikat

Viestintäasiantuntija

Hyvinkään seurakunnassa on haettavana viestintäasiantuntijan vuorotteluvapaan viransijaisuus ajalle 3.6.-29.11.2024

Vuorotteluvapaan viranhaltijan sijaisena tarjoamme sinulle aitiopaikan kehittyä viestinnän ammattilaisena, verkostoitua ja kasvaa muuttuvan viestinnän kentän mukana. Viestintäasiantuntijan tehtävässä osallistut seurakuntamme sisäisen ja ulkoisen viestinnän toteutukseen. Olemme hyvällä sanomalla hyvinkääläisten hyväksi.

Tehtävässä tulet osaksi moniammatillista tiimiämme ja työskentelet läheisesti yhdessä toisen viestintäasiantuntijan kanssa. Työruutuusi kuuluu sekä sisäistä että ulkoista viestintää. Osallistut mm. seurakuntalehden ja muun painetun materiaalin sekä sosiaalisen median sisältöjen tuottamiseen. Sinulla on terävä kynä, kirjoitat ja ideoit mielelläsi ja rakennat kuvitettuja julkaisuja niin verkkosivuille kuin mainosmateriaaleihinkin. Työtehtäviisi kuuluvat myös lehti-ilmoituksien laatiminen ja taitto InDesign-ohjelmalla.

Hakijalta odotamme viestintä- tai markkinointialan koulutusta ja -kokemusta. Tehtävään soveltuva koulutus voi olla esim. merkonomi, medianomi, tradenomi tai vastaava. Lisäksi toivomme hyviä taitoja Adoben ohjelmista, vähintään InDesign ja Photoshop. Tehtävässä onnistuminen edellyttää sujuvia vuorovaikutustaitoja, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä etevää ongelmanratkaisukykyä.

Vuorotteluvapaan sijaisen on oltava työtön työnhakija TE-toimistossa välittömästi ennen sijaisuuden alkamista. Sijaiseksi käy henkilö, jonka työttömyys on yhdessä tai useammassa jaksossa kestänyt vähintään 90 kalenteripäivää vuorotteluvapaan alkamista edeltäneiden 14 kuukauden aikana.

Poikkeus: Seuraavissa tilanteissa sijaiseksi voidaan palkata henkilö, jonka työttömyys on kestänyt vähintään yhden päivän välittömästi ennen sijaisuuden alkamista:
• Henkilö on vuorotteluvapaan alkaessa alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.
• Henkilö on alle 30-vuotias ja ammatillisen- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään vuosi.

Palkka määräytyy Kirkon työ- ja virkaehtosopimuksen mukaisesti työn vaativuuden arviointiin perustuen. Vaativuusryhmä on 503, peruspalkka 2 801,08 euroa/kk. Peruspalkan lisäksi maksetaan vuosisidonnaista kokemuslisää. Hakuaika tehtävään on 22.3.-14.4.2024. Tehtävässä on 2 kk koeaika.
Hae tehtävään KirkkoRekryn kautta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tiedusteluihin vastaa hallintopäällikkö Tanja Koskela, p. 040 826 1036, tanja.koskela@evl.fi ja viestintäasiantuntija Inka Kurki p. 040 595 6248, inka.kurki@evl.fi.

Haastattelut voidaan aloittaa jo ennen hakuajan päättymistä.