Lastenohjaaja

Moi! Mä oon Laura ja työskentelen Pappilassa. Kirkkomuskarit pienten lasten ja heidän vanhempiensa kanssa on päätyöni. Mikä olisikaan parempi tapa kertoa kristinuskosta kuin yhdessä laulaen, leikkien ja tanssien. Tule mukaan seuraamaan kirkkomuskarin menoa instagramista; @laurajapaavo_kirkkomuskarissa . Kirjoitan myös Kirkonmäki-lehteen lapsen silmin sivua, on ihanaa kun pääsee ideoimaan, kuvaamaan ja kirjoittamaan. Kaikki lempipuuhiani. Toimin myös Kirkon alat ry:n luottamusmiehenä ja monenlaisissa lapsi- ja perhetyön tapahtumissa. Talviuinti, elokuvat ja kierrätysmateriaaleista askarteleminen ovat intohimoni, varsinkin indie-elokuvat ja kierrätysaiheiset korvakorut. Niiden parissa vierähtää helposti kaikki vapaa-aika.

Motto: ”Älkää murehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen.”

Matt.6:34