Varhaisnuorisotyö

Toimintaa 7-14-vuotiaiden tyttöjen ja poikien kanssa kutsutaan seurakunnissa varhaisnuorisotyöksi. Hyvinkään seurakunnassa tätä työtä ohjaa kaksi nuorisotyönohjaajaa, A-P ja Kirsi. Hyvinkään seurakunnassa järjestetään myös lasten ero- ja sururyhmiä.

Alla A-P:n ja Kirsin yhteystiedot, lisää varhaisnuoristyön toiminnasta voit lukea täältä.

Kirsi Kupiainen

Nuorisotyönohjaaja

IG: kirsi.betsku, SC: kirsi.betsku

Olen Kirsi. Pitkän linja kirkon nuorisotyönohjaaja. Kuvaisin itseäni työssä sanaparilla sitkeä puurtaja. Rakastan ihmisiä, mutta pidän myös hiljaisuudesta. Mielenmaisemani löytyvät tunturista ja järvien rannoilta. Harrastan keramiikkaa ja penkkiurheilua.

Mottoni on Kolmannen Naisen biisistä Raatona maantiellä: ”Mieluummin makaan raatona maantiellä. Mieluummin häviän sinne kuin menen hautaan elävältä.” Eli täysillä eletään joka hetki!

Ari-Pekka Laakso

Nuorisotyönohjaaja

Varhaisnuoret

Motto: Odota aasilla ratsastavaa nöyrää Kristusta, kavahda Kristuksella ratsastavia kopeita aaseja.