Haudanhoitopalvelut

Hautausmaainfo

Tilaa haudanhoitotarjous

Voit tilata haudanhoitotarjouksen täältä tilaa haudanhoitotarjous  tai numerosta p.040 8050 200. Voit myös muuttaa jo saadun tarjouksen toisen tyyppiseksi, tai esim tilata lisäkukkia haudalle.

hyvinkaansrk.taloustoimisto@evl.fi

hyvinkaansrk.virasto@evl.fi

Tarjolla olevat hoitomuodot

Hyvinkään seurakunta tarjoaa seuraavia hoitomuotoja:

Kastelu (sisältää pelkän kastelun, ei muita hoitotoimenpiteitä). Kastelu alkaa kevätsiivousten jälkeen, kun hoitomerkit on asetettu paikoilleen.

Kesähoito on yhden kesän pituinen hoito, joka sisältää kesäkukkien istutuksen ja hoidon. Sopimuksen mukainen kukkien hoito alkaa, kun seurakunta on istuttanut hoitosopimukseen kuuluvat kukat haudalle. Yleensä kesäkuun toisella viikolla.

Monivuotiset hoidot, 5v kesäkukkien istutus ja hoito. Sopimuksen mukainen kukkien hoito alkaa, kun seurakunta on istuttanut hoitosopimukseen kuuluvat kukat haudalle. Yleensä kesäkuun toisella viikolla.
Perennahoito (=monivuotisten kukkien hoito). Saatavana 5v.

Hautainhoidon sopimusehdot

Hautainhoidon hinnasto 2024

Hoidon sisältö ja palautteen antaminen

Mikäli teillä on kysyttävää hoidon sisällöstä tai haluatte antaa palautetta.

Hautaustoimen päällikkö Markku Husso p.0400 475 641markku.husso@evl.fi

Hautaustoimen työnjohtaja Aulikki Raunemo p.0400 545 160aulikki.raunemo@evl.fi