Hänninen Pirkko

Hyrynsalmen kirkkoherra

Olen toiminut seurakuntapappina niin seurakuntapastorina, kappalaisena kuin kirkkoherrana itäisessä Suomessa vuodesta 1999. Työvuosieni aikana olen oppinut, että vaikeina aikoina keskinäinen kunnioitus auttaa.

Minulla on myönteisiä muistoja Hyvinkäältä: villatehtaasta, Vivo-orkesterikavereista, kirkkopäivistä, asuntomessuista. Tunnen pappina sekä kaupunkia että maaseutua. Työvuosieni aikana olen toiminut yhteistyössä eri herätysliikkeiden ja hengellisten suuntausten kanssa. Olen luonteeltani tavoitteellinen, mutta myönteinen ja kärsivällinen.

Lisäkoulutusten kautta olen erikoistunut johtamiseen, hallintoon, strategiseen suunnitteluun ja jumalanpalveluselämään. Haluan ideoida ja tukea uutta, mutta vanhaa kunnioittaen. Voisikohan vielä uudesta tulla valtakunnallinen tapahtuma kuten aikanaan Kauneimmista joululauluista?

YouTube-video

Takaisin ehdokaslistaukseen>>