Kevätsalo-Vuorio Hanna-Leena

hallintokappalainen Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa

Kaksi pääkohtaa uralta:

1. Oppilaitostyö, jossa pääpaino verkostoitumisessa, kriisityössä ja kirkon rajapinnoilla olevien ihmisten kanssa toimimisesta.

2. Hallintokappalaisen virka, jossa työnkuvaan kuuluvat esimiestyöt,  sekä seurakunnan että yhtymän johtoryhmän jäsenyydet, erilaiset projektit kuten hyvinvoinnin kehittäminen ja strategiaprosessin ohjausryhmässä vaikuttaminen.

Olen helposti lähestyttävä, avointa ja rakentavaa keskustelua ylläpitävä johtaja. Kirkkoherrana edistän selkeää viestintää, hyvää hallintoa, henkilöstön hyvinvointia ja panostan aktiiviseen verkostoitumiseen. Minulle tärkeitä asioita ovat: usko kolmiyhteiseen Jumalaan, luottamus, tasapuolisuus ja yhdessä tekeminen. Haluan katsoa tulevaisuuteen Hyvinkääläisten kanssa ja mahdollistaa monipuolisesti Jumalan kohtaamisen paikkoja.

YouTube-video

Takaisin ehdokaslistaukseen>>