Kieksi Kimmo

Karjasillan seurakunnan kappalainen

Työskentelen tällä hetkellä aluekappalaisena Karjasillan seurakunnassa Oulussa ja tämän tehtävän lisäksi olen aikuistyön työalavastaava, seurakunnan viestintäpappi ja tietohallintovastaava. Näiden tehtävien ohella olen toiminut lisäksi hallintokappalaisena sekä lähetystyön teologina.

Olen toiminut vuosina 2009-2011 Oulun seurakuntien yhteisen nuorille aikuisille suunnatun strategiantyön johtajana. Lisäksi minulla on lähes 10-vuoden työkokemus yhteiskunnan muilta aloilta, joka on antanut kokemusta erilaisista organisaatioista ja työyhteisöistä sekä taitoja henkilöstö-, talous- ja organisaatiohallinnossa. Laaja tehtäväkuva kertoo monipuolisesta osaamisesta, strategia- ja muutosjohtamisesta sekä luottamuksesta.

Olen innostunut seurakunnan sanomasta ja tehtävästä, kiinnostunut kaikenlaisista ihmisistä ja sisimmässä minussa on annos maailman parantajaa. Omaan innovatiivista, kokeilevaa ja ennakkoluulotonta asennetta. Olen onnistunut luomaan uudenlaisia tapoja yhdistää elävää kaupunkikulttuuria ja kristillistä perinnettä.

Näen erilaisuuden, monikulttuurisuuden ja kansainvälisyyden rikkautena. Arvostan hengellistä ja yhteiskunnallista avarakatseisuutta, tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta sekä pyrin olemaan näiden osalta täsmällinen ja läpinäkyvä. Arvostan työntekijöiden ja seurakuntalaisten osaamista ja moninaisia taitoja.

Uskon, että avoimella ja positiivisella luonteella ja empaattisella asenteella, teologisella ja seurakuntatyön tuntemuksella voisin olla hyvä ja virkistävä vaihtoehto kirkkoherraksi Hyvinkään seurakuntaan.

YouTube-video

Takaisin ehdokaslistaukseen>>