Sääksin leirikeskus

040 8447 132 emäntä

040 8050 245 keittiö

Sääksin leirikeskus panoraamakuvina
Klikkaamalla panoraamakuvassa vasemmalla ylhäällä olevaa valikkoa, pääset katsomaan kuvia myös sisätiloista.

Sääksin leirikeskus sijaitsee luonnonkauniin ja puhtaan Sääksjärven rannalla noin 22 kilometrin päässä Hyvinkään keskustasta.

Hyvinkään seurakunnan toimitiloista on tehty 360 asteen panoraamakuvaukset. Niissä voi virtuaalisesti vierailla toimitilojen pihoilla ja sisätiloissa. Linkki Sääksin leirikeskuksen panoraamoihin löytyy sivun alareunasta ennen Googlen karttaa.

Hyvät tilat

Vuonna 1995 peruskorjatussa ja laajennetussa leirikeskuksessa on 48 vuodepaikkaa 14 huoneessa. Tilapäismajoituksessa voidaan käyttää myös takkahuonetta. Ruokasaliin mahtuu syömään noin 50 henkeä kerrallaan.

Toimintaa

Kesäkautena leirikeskuksessa järjestetään joka keskiviikko avoimia yleisöiltoja, joissa voi saunomisen ja uimisen ohella nauttia keittiön antimista ja illan hartaustilaisuudesta. Iltoihin järjestetään maksullinen kuljetus Hyvinkään keskustasta.

Leirikeskuksessa järjestetään joka kesä keskimäärin viisi seurakunnan omaa rippileiriä ja lisäksi muita seurakunnan leirejä.

Kesällä ja erityisesti talvella leirikeskuksesta kuitenkin löytyy myös vapaita aikoja, jos haluat järjestää leirejä tai esim. retriittejä.

Vapaita aikoja Sääksissä

Haluatko vuokrata leirikeskusta? Lisätietoja antaa ja varauksia ottaa vastaan pääemäntä Anne Silván p. 040 8050 240 tai hyvinkaansrk.pitopalvelu@evl.fi

Ajo-ohje: Ajetaan Hyvinkäältä Hankoon päin, käännytään Rajamäkeen ja sieltä oikealle Kiljavantietä noin 4 kilometriä, jonka jälkeen viitoitus oikealle leirikeskukseen (Hyvinkään seurakunnan leirikeskus on rannalle tultaessa oikealla).

Hyvinkään keskustasta on noin 22 kilometriä Sääksin leirikeskukseen.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc