Taidetempaus

Anna Rauhalan maalaus Byön kevät 2020

Muu tila

Taidetempaus ke 27.5. klo 18-21

Järjestämme seurakunnassa taidetempauksen, jossa eri-ikäiset seurakuntalaiset pääsevät maalaamaan kodeissa netin välityksellä. Teemana on Huolenpito. Kokoonnumme yhteen teeman äärellä Wherebyssa linkin kautta:

Alussa hyvinkääläinen taiteilijaryhmä Pässinpökkimätvirittävät meidät aiheeseen. Sen jälkeen maalaamme (voi piirtää tai tehdä millä tahansa välineillä kuvan). Lopuksi käymme töitä yhdessä läpi ja pidämme pienen hartauden. Myös ne, jotka eivät käytä nettiä, voivat osallistua lähettämällä kuvia joko Whatsappilla tai tekstiviestillä 0407481960 Petralle. Kaikista töistä kootaan taidenäyttely sekä virtuaalinen nettiin että fyysinen kirkkoon sitten, kun mahdollista. Töistä tehdään myös yhteinen mosaiikki sekä juliste. Tuo oma työ seurakuntakeskuksen neuvontaan Petra Pohjanraidon nimellä. Taidetempauksessa kerätään vapaaehtoinen osallistumismaksu 10 e, joka menee suoraan diakonityön hyväksi.

Mukana ovat pastori, terapeutti Petra Pohjanraito ja diakoni, taiteilija Anna Rauhala. Lisätiedot Petralta petra.pohjanraito@evl.fi 040 748 1960.

Kuinka pääsen mukaan? Käytä selaimena Chromea.

1. Klikkaa linkkiä:

Linkki aukeaa automaattisesti tietokoneesi selaimeen. Joillakin älylaitteilla sinun tulee ladata tässä kohdassa maksuton ohjelmisto sovelluskaupasta. Salli lataus, kun laitteesi ehdottaa sovelluksen lataamista.

2. Syötä oma nimesi tai nimimerkkisi kenttään, jossa kysytään: "Enter you name" --> Klikkaa sinisestä palkista tekstiä: "Continue"

3. Anna lupa ohjelman käyttää kameraa ja mikkiä klikkaa sinisestä palkista "Request permissions"

4. Valitse laitteet joihin annat luvan, eli paina "Allow" tai "Salli"

5. Klikkaa itsesi mukaan "Join meating"

6. Tervetuloa mukaan! Seuraavalla kerralla kun tulet mukaan teet vain kohdat 1. ja 5.

• Aikuisille Aikuisille