Jeesaa kaveria -lahjoitustempaus

ke 3.6. klo 15.00 – ke 3.6. klo 18.00
Nainen pitelee sylissään pesuainepurkkeja

Muu tila-seurakunnan ulkopuolinen tila

Osallistu avustustarvikkeiden lahjoitustempaukseen! Hyvinkään seurakunta ja Red Carpet järjestävät yhteistyössä lahjoitustempauksen Kauppakeskus Willan Red Capet loungessa.

Monet hyvinkääläiset ovat taloudellisesti tiukilla koronaviruksen takia. Voit auttaa lähimmäistäsi osallistumalla Red Carpetin ja diakoniatyön yhteiseen avustustarvikkeiden lahjoitustempaukseen.

Tapahtuma järjestetään keskiviikkona 3.6. ja torstaina 4.6. klo 15 - 18 Kauppakeskus Willassa Red Carpet loungessa, 2 krs. Subwayn vieressä. Pääset paikalle hissillä sekä Citymarketin aulasta että Robert's Coffeen vierestä ja Prisman puolelta.

Lahjoituksia ovat vastaanottamassa Hyvinkään seurakunnan diakoniatyöntekijöitä sekä Red Carpetin väkeä.

Saadut lahjoitukset kanavoidaan diakoniatyön avustustoiminnan kautta vähävaraisille hyvinkääläisille. Asioidessasi Willassa voit tuoda lahjoituksena kuivaelintarvikkeita, hygieniatuotteita tai vaikkapa uusia kesäisiä vaatteita Red Carpetin loungeen.

Huom! Emme ota vastaan käytettyjä vaatteita.

Olet tervetullut poikkeamaan. Pidetään turvavälit ja vaihdetaan samalla kuulumisia elämänmenosta!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille