Hyvällä sanomalla hyvinkääläisten hyväksi!

Hyvinkään seurakunta on nykyaikainen, perinteitä kunnioittava, itsenäinen kaupunkiseurakunta Keski-Uudellamaalla. Hyvinkään kaupungissa asukkaita on yli 46 000. Seurakuntamme osaavat ja sitoutuneet työntekijät tarjoavat yhdessä vapaaehtoisten ja seurakuntalaisten kanssa monipuolista toimintaa eri-ikäisille ihmisille hyvin ylläpidetyissä tiloissamme eri puolilla kaupunkia. Toimintalinjauksemme mukaisesti toimimme hyvällä sanomalla hyvinkääläisten hyväksi.

Seurakuntatoimisto palvelee sinua toimitusvarauksissa ja laskuihin liittyvissä asioissa.

Seurakuntamme päivystävä pappi on tavoitettavissa  numerossa p. 019 456 1222 kello 9-17. Päivystävään pappiin voit olla yhteydessä, kun tarvitset keskusteluapua tai kun joku elämänkysymys askarruttaa sinua.

Elämän erilaisissa kriiseissä voit olla yhteydessä matalalla kynnyksellä myös seurakuntamme diakoniaan.

Hyvinkään seurakunta

PL 29 (Hämeenkatu 16),