Pitopalvelun lounas

Kirkonmäen seurakuntatalon toisessa kerroksessa on lounas ma-pe klo 10.30-13.30. Ruoan hinta on 11 euroa. Tasokas kotiruoka, tuoreet leivät, jälkiruoka ja kahvi oman keittiön tuottein.

Olette lämpimästi tervetulleet lounastamaan ruokalaamme tai noutamaan lounaan mukaanne (noutolounas sis. valitsemanne pääruokavaihtoehdon lisukkeineen, salaatin ja jälkiruoan).

Viikko 12

Ma      18.3.       Curry-kookosbroileri L,G (Suomi)
                           Makkarapihvit L,G

Ti       19.3.        Fenkoli-uunikala L,G
                           Spagetti Bolognese L (Suomi)

Ke     20.3.        Possun savukassler L,G (Suomi)
                          Broilerin jauhelihapihvi L,G (Suomi)

To     21.3.        Tonnikalapasta L
                          Palapaisti L,G (Suomi)

Pe     22.3.        Sinappi-omenakuorrutettu
                                  possunfilee L,G (Suomi)
                          Punajuuri-linssipihvit L,G

Muutokset ruokalistaan ovat mahdollisia.

Otamme mielellämme vastaan toiveita ja palautetta hyvinkaansrk.pitopalvelu(at) evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

ruokaa lautasella

Juhlatilaisuudet ja  pitopalvelu

Pitopalvelu palvelee tilausravintolana – tilaa meiltä tarjottavat kaikkiin juhliin!

Seurakuntatalo on myös rauhallinen ja viihtyisä juhlapaikka muistotilaisuuksille, kaste- ja häätilaisuuksille ja merkkipäivien viettoon. Monipuolisten ruokailu-, koulutus- ja kokoustilojen lisäksi käytettävissä pyynnöstä AV-välineineet. Kolme salia 40-120 hengelle sekä tilavat aula- ja saniteettitilat. Töissä sekä vapaaehtoisia että palkattuja emäntiä ja tarjoilijoita. Tiedustelut ja varaukset pääemäntä Anne Silván 040 8050 240 tai  hyvinkaansrk.pitopalvelu@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, os. Hämeenkatu 16 (seurakuntakeskus, 2. krs).

Pitopalvelu on syntynyt 1970-luvun alussa kokoontuneen kirkon lähetyspiirin aloitteesta hautajaispalveluna "lähetysemännän" johdolla muistotilaisuuksia varten. Kodeissa ei enää ollut niin suuria tiloja, ja niin entisestä työkeskuksesta järjestyi tilat ja tarjoilut talkootyönä. Pitopalvelu kehittyi nykyiseen laajuuteensa pääemännän johdossa.

Oiva-raportti

Noutopöytä