Nuorille

Nuorisotyön toimisto sijaitsee seurakuntakeskuksessa, osoitteessa Hämeenkatu 16.
Nuortentila Betania (tai Betsku) sijaitsee osoitteessa Helenenkatu 15.

Lisätietoja toiminnasta Hyvinkään seurakunnan nuorten sivuilta: http://www.betsku.net/

Postiosoite:
Hyvinkään seurakunta / Nuorisotyö
PL 29
05801 Hyvinkää

Meidät kaikki tavoitat myös WhatsAppista!

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

K L R U

Heidi Kajander-Maavuori

Seurakuntapastori

Oppilaitostyö ja nuoret aikuiset

Nuorten aikuisten ja oppilaitosyhteistyön pappi kypsähkössä neljänkympin kierteessä☺. Työssäni saan toteuttaa perusluonteenpiirteitäni luovaa hulluutta ja rentoutta. Mustan huumorin ystävä, jolle pesäpallo, ulkoilu ja hyvät kirjat muodostavat pyhän kolminaisuuden.

Motto: "Siellä missä muutkin - ihan pihalla."

Paula Kallio

rippikoulutyön pastori

IG: PaulaBetsku SC: pkallio98

Lempi ajatukseni raamatusta on Jesa 43: 1 jakeessa oleva – Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun.  Nämä Jumalan sanat tuovat turvan elämän myrskyissä ja kertovat minulle, että Jumala pitää minusta aina huolen.  Työssäni haluan painottaa juuri tätä, Jumalan huolenpitoa. Muutenkin pidän Jesajan kirjan luvusta 43.

Kirsi Kupiainen

IG: kirsi.betsku, SC: kirsi.betsku

Olen Kirsi. Pitkän linja kirkon nuorisotyönohjaaja. Kuvaisin itseäni työssä sanaparilla sitkeä puurtaja. Rakastan ihmisiä, mutta pidän myös hiljaisuudesta. Mielenmaisemani löytyvät tunturista ja järvien rannoilta. Harrastan keramiikkaa ja penkkiurheilua.

Mottoni on Kolmannen Naisen biisistä Raatona maantiellä: ”Mieluummin makaan raatona maantiellä. Mieluummin häviän sinne kuin menen hautaan elävältä.” Eli täysillä eletään joka hetki!

Ari-Pekka Laakso

Varhaisnuoret

Motto: Odota aasilla ratsastavaa nöyrää Kristusta, kavahda Kristuksella ratsastavia kopeita aaseja.

R

Satu Rytilahti

Nuorisotyönohjaaja

"Miksi sä olet noin hassu?" kysyi pieni koululainen minulta. Vastasin, että se kuuluu toimenkuvaan.  Paitsi että saan hassutella, saan myös toimia kuuntelijana ja rukoilijana. Minut tapaa usein raahaamasta kaikennäköistä omituista rekvisiittaa opetuksen tueksi kouluvierailuja tehdessäni. Tykkään heittäytyä ja kokeilla uusia juttuja, kun niihin on mahdollisuus. Jaksan innostua aina uudestaan löytöretkistä aarrearkkuun, elikkäs Raamattuun. On ihanaa saada olla  oppijana ja etuoikeus saada opettaa Raamatun aarteista - siinä olen ehkä omimmillani.

Janne Rönni

Nuoriso- ja kouluyhteistyön pastori

Kouluyhteistyö, nuorisotyö
IG: jannebetsku

Motto: ”Ei parta pahoille kasva, partajouhet joutaville."

Jos parta osaisi puhua, kertoisi se koirankarvoista, risuista, mudasta ja höyhenistä.

Pappina jo vuodesta 2011.

Tanja Uimonen

Toimistosihteeri, kasvatus

Toimistoani kutsutaan kasvatuksen hermokeskukseksi. :-) Hoidan kasvatuksen toimistotyöt ja minut tavoittaa parhaiten virka-aikana klo 8-16 välillä.

Tanja hoitaa myös nuorisotoimiston juoksevia asioita, ja häneen voi olla yhteyksissä kaikenlaisten kysymysten kanssa.