Lapset ja perheet

Varhaiskasvatus- ja perhetyön toimisto Pappilassa, Pappilankatu 14.

Toimistosihteeri, kasvatus

Toimistoani kutsutaan kasvatuksen hermokeskukseksi. :-) Hoidan kasvatuksen toimistotyöt ja minut tavoittaa parhaiten virka-aikana klo 8-16 välillä.

Tanja hoitaa myös nuorisotoimiston juoksevia asioita, ja häneen voi olla yhteyksissä kaikenlaisten kysymysten kanssa.

Seurakuntapastori

Varhaiskasvatuksen pappi: lapsi- ja perhetyö sekä parisuhdetyö

Lapsissa on tulevaisuus.

Jeesus sanoo: "Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta."

Tässä työni tavoite ja haaste. Kohdata jokainen lapsi yksilönä ja pyrkiä itse kohti lapsen kaltaisuutta yhdessä perheen ja läheisten kanssa. Olen kahden säheltävän kultaisen noutajan iloinen omistaja.

Terhi Hartikka

Lastenohjaaja

Teen töitä perhekerhossa, päivä- ja iltapäiväkerhossa Martissa

Motto: Tarinoita ja mielikuvitusta mukaan arkeen.

Riikka Hautakoski

Lastenohjaaja

Olen ollut seurakunnalla töissä vuodesta 2001. Tehtäviini kuuluu tällä hetkellä Paavolan ja Pappilan perhekerhot sekä Pappilan päiväkerho. Minut voi nähdä myös perhemessuissa, leireillä ja rippikoulussa työskentelemässä. Vapaa-aikani kuluu oman ja lapsen musiikkiharrastuksissa.

Motto: ”Sama voima rakkauden, syliin sulkee jokaisen. Matka jatkuu, matka kohti Jumalaa.”

Eija Kari

Lastenohjaaja

Olen liikunnallinen koiranhoitaja. Työskentelen Metsäkaltevassa päivä- ja iltapäiväkerhossa sekä Kytäjällä iltaperhekerhossa.

Motto: Lapsia kuunnellen, ilolla eteenpäin.

Kirsi Koivula

Lastenohjaaja

Mulla on iso syli ja sydän. Siksi kerholaiset tuntuvat kuin olisivat ”omia lapsia”. Neljän lapsen äitinä tunnenkin olevani eniten itseni lasten seurassa. Sydäntäni lähellä ovat myös Luojan luomat eläimet, luonto ja … hyvä puhdas ruoka.

Motto: Lapsen mieli on lahja.

Nonna Kotkanen-Koivu

Lastenohjaaja

Olen ollut vuodesta 2014 seurakunnalla töissä. Tällä hetkellä pidän Pappilassa Odotusten kahvilaa, Pilttiporukkaa ja Kamalat äidit -ryhmää sekä Metsäkaltevan päiväkerhoa. Voit tavata minut myös eri tapahtumissa. Vapaa-ajan vietän tiiviisti futismutsina kentän laidalla.

Motto: Uuden oppiminen tuo uusia mahdollisuuksia.

Laura Kuiri

Lastenohjaaja

Moi! Mä oon Laura ja työskentelen Pappilassa. Kirkkomuskarit pienten lasten ja heidän vanhempiensa kanssa on päätyöni. Mikä olisikaan parempi tapa kertoa kristinuskosta kuin yhdessä laulaen, leikkien ja tanssien. Tule mukaan seuraamaan kirkkomuskarin menoa instagramista; @laurajapaavo_kirkkomuskarissa . Kirjoitan myös Kirkonmäki-lehteen lapsen silmin sivua, on ihanaa kun pääsee ideoimaan, kuvaamaan ja kirjoittamaan. Kaikki lempipuuhiani. Toimin myös Kirkon alat ry:n luottamusmiehenä ja monenlaisissa lapsi- ja perhetyön tapahtumissa. Talviuinti, elokuvat ja kierrätysmateriaaleista askarteleminen ovat intohimoni, varsinkin indie-elokuvat ja kierrätysaiheiset korvakorut. Niiden parissa vierähtää helposti kaikki vapaa-aika.

Motto: ”Älkää murehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen.”

Matt.6:34

Emma Nikkinen

Lastenohjaaja

Olen tällä hetkellä Martin perhekerhossa sekä tiistain Lapsiparkissa. Minut voi löytää myös Pappilan päiväkerhossa sekä monista muistakin kerhoista ja tapahtumista.

Eeva Nyberg

Lastenohjaaja

Olen vanha konkari lapsi- ja perhetyössä. Työpisteeni on Pappilan päiväkerhossa ja iltaperhekerhossa, teen myös päiväkotiyhteistyötä. Iloitsen työssäni lapsista ja heidän ajatuksista. Tartun rohkeasti uusiin haasteisiin. Liikunta ja rakkaus on elämäni suola ja sokeri.

Motto: On ilo, ilo, ilo olla yhdessä.

Susanna Pulkkinen

Lastenohjaaja

Olen toisenpolven lastenohjaaja ja työskennellyt reilut kymmenen vuotta Hyvinkään seurakunnan lapsi- ja perhetyössä. Tällä hetkellä työskentelen Vehkojan 3-5-vuotiaiden päiväkerhossa ja koululaisten iltapäiväkerhossa.

Motto: Menneisyyttä voi muistella, tulevaisuutta voi suunnitella ja elää saa nyt.

Irja Santapukki

Lastenohjaaja

Olen rokkaava vauhtimimmi. Samassa paketissa oikea kanaemo lapsille eikä luonnossa liikkumista rauhan tyyssijana voi unohtaa. Työskentelen Paavolan päiväkerhossa sekä Martin iltapäiväkerhossa.

Motto: Erilaisuus yhdistää!

Maria Silvan

Lastenohjaaja

Tykkään matkustelusta ja huumori on elämän suola. Olen yhden karvalapsen äiti. Työskentelen Vehkojan päiväkerhossa ja Iipassa.

Motto: Pilkettä silmäkulmassa.