Papit

Papit kulkevat seurakuntalaisten rinnalla ilossa ja surussa, arjessa ja juhlassa.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Perhejuhliin papin voi varata seurakuntatoimiston kautta.

Päivystävä pappi kuulolla ma - pe klo 9-17

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

B H K L M P R T

Anne Blomqvist

virkavapaa

Bibliodraaman ohjaajan pätevyys. Bibliodraama on ollut minulle läheinen tapa tutkia Raamattua 30 vuotta. Harrastukset kuntoliikunta, opiskelu, dokumenttielokuvien katsominen ja ruotsin kielen taidon kehittäminen.

Motto: "Kukaan ei ole vapaa ennen kuin kaikki ovat vapaita."

Heidi Kajander-Maavuori

Oppilaitostyö ja nuoret aikuiset

Nuorten aikuisten ja oppilaitosyhteistyön pappi kypsähkössä neljänkympin kierteessä☺. Työssäni saan toteuttaa perusluonteenpiirteitäni luovaa hulluutta ja rentoutta. Mustan huumorin ystävä, jolle pesäpallo, ulkoilu ja hyvät kirjat muodostavat pyhän kolminaisuuden.

Motto: "Siellä missä muutkin - ihan pihalla."

Paula Kallio

rippikoulutyön pastori

IG: PaulaBetsku SC: pkallio98

Lempi ajatukseni raamatusta on Jesa 43: 1 jakeessa oleva – Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun.  Nämä Jumalan sanat tuovat turvan elämän myrskyissä ja kertovat minulle, että Jumala pitää minusta aina huolen.  Työssäni haluan painottaa juuri tätä, Jumalan huolenpitoa. Muutenkin pidän Jesajan kirjan luvusta 43.

Petteri Kerko

Kappalainen, Paavolan pappi

Tätä perheen isää kuvataide kiinnostaa ja sivellin välillä lennokkaassa liikkeessä. Kasvatus on sydämen asia.

Virpi Koivisto

Kappalainen

Motto: Puhuminen on hopeaa, vaikeneminen kultaa :)

Esa Kokko

Evankelioimistyö, Vehkojan aluepappi

Olen tehnyt reilut 30 vuotta srk-papin työtä ja viihtynyt hyvin, koska saan olla suuna päänä ja kohdata mielenkiintoisia ihmisiä. Aluksi olin nuoriso- ja riparipappi 15 vuotta, sen jälkeen olen yrittänyt toisen mokoman vastata evankelioimistyöstä ja Vehkojan alueesta. Aion jäädä muutaman vuoden perästä eläkkeelle pirteänä ja edelleen elämästä innostuneena.

Motto: Muista, että Jumala on murheellisten suuri lohduttaja ja syntisten hyvä ystävä!

Antti Kurkola

Virkavapaalla

”Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa.” Jumalaan saa luottaa ja turvata elämän kaikissa vaiheissa, kaikissa tilanteissa. Jumalan kädet kantavat.

Carina Lievendahl

Sairaalapastori

Hyvinkään sairaala ja Hyvinkään eri laitokset

Olen Carina ja palvelen potilaita, omaisia ja henkilökuntaa Hyvinkään sairaalassa. Sen lisäksi Kauniston, uuden Mäntykodon ja Kultakehrän palvelukeskukset ovat työkenttääni.

Työhöni sisältyy henkilökohtaisia keskusteluja, ehtoollishartauksia, hartauksia ja rukoushetkiä. Saattohoidon tukihenkilöiden koulutus ja tukeminen on lähellä sydäntäni, jotta kunnioittava hengellinen tuki saattohoidossa toteutuisi Hyvinkäällä. Uskon työssäni näihin asioihin: ”Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

Saija Lottonen

Jumalanpalvelustyö, sosiaalinen media

Ennen muuta varjele sitä, mikä on sydämessäsi – siellä on koko elämän lähde.

- Sananl. 4:23

Arto Maliniemi

Hyvinkään sairaala, Järvenpään päihdesairaala ja Kalliomaan sairaalakoulu

Tiina Peippo

Johtava sairaalapastori

Hyvinkään sairaala

Olen Tiina ja työskentelen johtavana sairaalapappina Hyvinkäällä. Toimin pappina Hyvinkään sairaalassa ja esimiehenä Keski-Uudenmaan sairaalapapeille. Olen myös Espoon hiippakunnan pappisasessori.

Tärkeintä työssäni on ihmisen kohtaaminen ja arvostaminen. Henkilökohtaiset keskustelut ovat avainasemassa, mutta pidän myös ehtoollishetkiä, hartauksia ja rukoushetkiä elämän käännekohdissa. Annan työnohjausta ja koulutan. Olen niin potilaita, omaisia kuin henkilökuntaakin varten.

Motto: Jokaista on katsottava silmiin samalta tasolta!

Sarri Päiväsaari-Vestenius

Sairaalapastori

Kellokosken sairaala Ohkolassa, Keusoten Kuntoutuskeskus ja Keusoten päihdehoitokeskus Ridasjärvi

Jyrki Rauhala

Johtava kappalainen

Johtava kappalainen, papiston esihenkilö, jumalanpalvelukset.

Pappina kutsumukseni on palvella ihmisiä Jumalan sanalla ja sakramenteilla. Toisin sanoen kertoa hyvää sanomaa Kristuksesta ja jakaa hänen lahjojaan. Tehtäviin valmistautuessa huomaan usein rukoilevani psalmin sanoin: ”Herra, avaa minun huuleni, niin suuni julistaa sinun kunniaasi”. Tärkeäksi koen kohtaamisen ja kuuntelemisen ja Raamatun kehotuksen iloita iloitsevien kanssa ja itkeä itkevien kanssa.

Janne Rönni

Nuoriso- ja kouluyhteistyön pastori

Kouluyhteistyö, nuorisotyö
IG: jannebetsku

Motto: ”Ei parta pahoille kasva, partajouhet joutaville."

Jos parta osaisi puhua, kertoisi se koirankarvoista, risuista, mudasta ja höyhenistä.

Pappina jo vuodesta 2011.

Merja Telsavaara

Seurakuntapastori

Varhaiskasvatuksen pappi: lapsi- ja perhetyö sekä parisuhdetyö

Lapsissa on tulevaisuus.

Jeesus sanoo: "Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta."

Tässä työni tavoite ja haaste. Kohdata jokainen lapsi yksilönä ja pyrkiä itse kohti lapsen kaltaisuutta yhdessä perheen ja läheisten kanssa. Olen kahden säheltävän kultaisen noutajan iloinen omistaja.