alba ja tennarit

Rippikoulu

Tervetuloa rippikouluun.

Rippikoulu on Elämän koulu, jossa sinulla oiva paikka ja aika kysellä ihmiselämän
suuria kysymyksiä. Riparilla mietitään kasvamista, rakkautta, kuolemaa, kärsimystä, ystävyyttä ja kaikkea
tärkeää. Ja mikä parasta: riparilla tuo kaikki pohdiskelu tehdään mitä hauskimmalla tavalla ja mitä
parhaimmassa seurassa! Riparilla opiskellaan, lauletaan, leikitään ja pelataan. Välilä nauretaan, välillä
hiljennytään. Mietitään elämän tarkoitusta ja omaa suhdetta Jumalaan. Riparilla tapaat uusia ihmisiä ja opit
tuntemaan myös omaa seurakuntaasi paremmin.

Rippikouluun liittyvissä kysymyksissä voi ottaa yhteyttä rippikoulutyön pastoriin Paula Kallioon, p. 040 726 8788, paula.kallio@evl.fi.

Ilmoittautuminen vuoden 2024 rippikouluun TÄSTÄ linkistä 2.-15.10.2023

Katso esittelyvideot Rippikoululeirikohteista tästä:

YouTube-video

Ilmoittautuminen vuoden 2024 rippikouluihin 2.-15.10.2023

Huom. Hyvinkääläinen jos käyt rippikoulusi muualla kuin Hyvinkäällä, niin ilmoittaudu meille tämän linkin kautta. Vaikka käyt rippikoulusi muualla, suoritat kuitenkin seurakuntaan tutustumisen Hyvinkään seurakunnassa, minkä vuoksi tarvitsemme yhteystietosi.

Käy tutustumassa Betskun youtube-sivustolle BetskuHyvinkaa, josta löytyvät leiriesittelyt keskitetysti sekä muita mukavia videoita seurakunnan nuorisotyöstä.

Tervetuloa rippikouluun!

rippikoulutyön pastori

IG: PaulaBetsku SC: pkallio98

Lempi ajatukseni raamatusta on Jesa 43: 1 jakeessa oleva – Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun.  Nämä Jumalan sanat tuovat turvan elämän myrskyissä ja kertovat minulle, että Jumala pitää minusta aina huolen.  Työssäni haluan painottaa juuri tätä, Jumalan huolenpitoa. Muutenkin pidän Jesajan kirjan luvusta 43.