Paavolan aluetyö

Paavolan seurakuntakoti

(Aittatie 1)

Paavolan aluetyö toimii Hyvinkään pohjoisosassa Paavolan alueella. Toiminnan keskipisteenä on vuonna 1975 valmistunut Paavolan seurakuntakoti.

Paavolan aluetyöryhmän tarkoituksena on edistää seurakunnan tehtävän toteutumista omalla alueellaan. Sunnuntain jumalanpalvelus on keskeisintä Paavolan aluetyössä. Aluetyöryhmä järjestää myös erilaisia tilaisuuksia, mm. Paavola-päivän ja jouluaatonaaton yömessun.

Seurakuntakodilla pidetään sunnuntain messu yleensä kolme kertaa kuukaudessa klo 12. Tervetuloa jumalanpalvelukseen! Jumalanpalveluksissa aluetyöryhmän jäsenet tai muut vapaaehtoiset toimivat avustajina. Äitienpäivänä ja isänpäivänä vietetään perhemessua.

Seurakuntakodilla on tapahtumia viikolla eri-ikäisille lapsista vanhuksiin. Seurakuntakodilla toimii mm. päiväkerho. Kirkkosalissa voidaan vihkiä tai kastaa ja seurakuntakodin tiloja voi vuokrata erilaisiin juhlatilaisuuksiin.

Paavolan aluetyöryhmässä:

Inga-Lill Rajala, pj.
Petteri Kerko, aluepappi.

Työryhmä kokoontuu projektiluonteisesti ja kutsuu tarpeen mukaan jäseniä.

Kappalainen

Kappalainen, Paavolan pappi

Tätä perheen isää kuvataide kiinnostaa ja sivellin välillä lennokkaassa liikkeessä. Kasvatus on sydämen asia.