varhaisnuoria seurakunnan varhaisnuorten eli kouluikäisten kerhossa

Kouluikäisille

Hyvinkään seurakunnan kouluikäisten eli 7 -14 -vuotiaiden sivut löydät myös täältä:

Betsku.net

Avoin kesäkerho 9-14 -vuotiaille

Arkisin 3.-20.6. klo 9.00-14.00 Betaniassa, Helenenkatu 15. Y Ei erillistä ilmoittautumista. Kesäkerho on maksuton!

Lisätiedot: kirsi.kupiainen@evl.fi, 040 566 3990

varhaisnuori ikkunassa

IIlmoittautuminen alkaa sähköisesti ma 4.9.

www.betsku.net

Nuorisotyönohjaaja

Varhaisnuoret

Motto: Odota aasilla ratsastavaa nöyrää Kristusta, kavahda Kristuksella ratsastavia kopeita aaseja.

Nuorisotyönohjaaja

IG: kirsi.betsku, SC: kirsi.betsku

Olen Kirsi. Pitkän linja kirkon nuorisotyönohjaaja. Kuvaisin itseäni työssä sanaparilla sitkeä puurtaja. Rakastan ihmisiä, mutta pidän myös hiljaisuudesta. Mielenmaisemani löytyvät tunturista ja järvien rannoilta. Harrastan keramiikkaa ja penkkiurheilua.

Mottoni on Kolmannen Naisen biisistä Raatona maantiellä: ”Mieluummin makaan raatona maantiellä. Mieluummin häviän sinne kuin menen hautaan elävältä.” Eli täysillä eletään joka hetki!