risti loistaa hämyisellä taustalla

Nuoret aikuiset

Retkiä, lautapeli-iltoja, brunsseja, kristillistä joogaa, kirkkoteatteria, retriittejä. Esimerkiksi tätä on nuorten aikuisten toiminta Hyvinkään seurakunnassa.

Vaan kuka on nuori aikuinen? Kirkon näkökulmasta nuori aikuinen on henkilö, jota seurakuntien nuorisotyö ei enää tavoita, mutta joka ei vielä kolkuttele aivan eläkeläiskerhojenkaan ovia. Nuoren aikuisuuden voi määritellä myös tietynlaisena elämänasenteena tai maailmankuvana.

Mitään seurakunnan toimintaa ei rajata vain tietyn ikäisille, mutta nuoret aikuiset -toiminta on suunnattu ensisijaisesti 18-39 -vuotiaille. Mukaan ovat tervetulleita niin opiskelijat kuin jo perheen perustaneetkin.

Nuorten aikuisten toiminta

30.9.-1.10. Hiljaisuuden retriitti Sääksissä

Hiljaisuuden jooga toinen viikko Srk-keskuksessa, Hämeenkatu 16.

Nuorten aikuisten peli-illat Oluthuone Joutsenessa joka toinen viikko.

Lisätiedot: Heidi Kajander-Maavuori, 040 805 0320, heidi.kajander@evl.fi

Pieni kehollinen rukoushetki

YouTube-video

nuoria kävelemässä

Seurakuntapastori

Oppilaitostyö ja nuoret aikuiset

Nuorten aikuisten ja oppilaitosyhteistyön pappi kypsähkössä neljänkympin kierteessä☺. Työssäni saan toteuttaa perusluonteenpiirteitäni luovaa hulluutta ja rentoutta. Mustan huumorin ystävä, jolle pesäpallo, ulkoilu ja hyvät kirjat muodostavat pyhän kolminaisuuden.

Motto: "Siellä missä muutkin - ihan pihalla."