Nuorisokuoron esiintyminen Vanhassa kirkossa.

Nuorisokuoro

Keskiviikkoisin 18-19 Hyvinkään kirkossa, Hämeenkatu 16

Nuorisokuoro on 11-17-vuotiaille tarkoitettu ryhmä. Kuorossa lauletaan moniäänisesti, opitaan nuottien lukemista ja äänenkäytön hallintaa monipuolisen ohjelmiston avulla. Sävelkorva kehittyy ja esiintymistaito paranee.  Ohjelmassa myös kuoroleiri ja retkiä. Kuoroharrastus on ilmainen, mutta leireissä ja retkissä on osallistumismaksu tilannekohtaisesti. Kuoroa johtaa Kaarina Savonen.

Uusia laulajia otetaan mukaan ympäri vuoden! Ilmoittaudu rohkeasti mukaan! Kevätlukukausi 2024 on menneillään ja syyslukukausi 2024 alkaa 21.8.2024 Uusia kuorolaisia otetaan ilolla vastaan!

Esiinnymme vuosittain useassa messussa ja pääsiäisen ja joulunajan tapahtumissa. Syksyisin kuorolla on suosittu leiri Sääksissä ja keväisin teemme retken huvipuistoon.

Lämpimästi tervetuloa laulamaan kuoroon!

Ilmoittaudu nuorisokuoroon tästä linkistä.

Haluaisitko kuoroon?

Uusia laulajia otetaan kuoroon. Tule rohkeasti kokeilemaan olisiko kuoro sinun juttusi! Nuorisokuorossa on mukava ja rento meininki, joten älä turhaan arkaile! Jos kaipaat lisätietoja, soita tai laita viestiä Kaarinalle.

Marjut Sipakon johtama nuorisokuoro ryhmäkuvassa kirkossa