Martin piha-alue

Martin aluetyö

Martin seurakuntatalo

(Niittymäenraitti 4)

Martin seurakuntatalo vihittiin alueen toimitilaksi 19.8.2004.

Seurakuntatalo sijaitsee Martintalon ja Martin päiväkodin välissä. Lasten päiväkerhot, koululaisten iltapäivätoiminta ja erilaiset kerhot toimivat siinä.

Seurakuntatalossa voidaan järjestää myös kirkollisia toimituksia sekä erilaisia perhejuhlia.

Tervetuloa raamattupiiriin Martin srk-talolle torstaisin klo 18. Piiri kokoontuu joka torstai sakastissa. Vetäjinä toimivat vuorotellen pastori Merja Telsavaara ja alueneuvoston jäsen Helka Muhonen. Tutkimme yhdessä mitä Raamatun tekstit meille kertovat ja voimme myös pohtia, mitä Raamatun sanoma merkitsee sinulle juuri tällä hetkellä.

Avoin rukouspiiri tiistaisin klo 8.30-10. Tervetuloa hetkeksi tai koko ajaksi! Rukouspiirin vetäjänä Helka Muhonen.
Esirukouspyyntöjä voi jättää Martin srk-talon aulassa olevaan laatikkoon tai soittamalla tai tekstiviestillä numeroon 040 724 3122.

Martin alueen toimintaa suunnittelee Martin aluetyöryhmä, jonka puheenjohtajana toimii Heikki Kölhi. Aluepappina Martissa on Merja Telsavaara.

Martin kirkkosalin alttari

Seurakuntapastori

Varhaiskasvatuksen pappi: lapsi- ja perhetyö sekä parisuhdetyö

Lapsissa on tulevaisuus.

Jeesus sanoo: "Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta."

Tässä työni tavoite ja haaste. Kohdata jokainen lapsi yksilönä ja pyrkiä itse kohti lapsen kaltaisuutta yhdessä perheen ja läheisten kanssa. Olen kahden säheltävän kultaisen noutajan iloinen omistaja.