Ryhmä-ja kahvilatoiminta

Paavolan eläkeläiskerho

Paavolan seurakuntakoti, Aittatie 1, tiistaina

klo 13 - 14.30.  Ohj. Aino Kananen, yhteyshlö Rauhala.

Hakalan eläkeläiskerho

Kerhotila, Ahmankatu 2, keskiviikkona  klo 14 – 15.30

ohj. Anita Passilahti, yhteyshlö Rauhala.

Kehrääjänkadun eläkeläiskerhossa

kerhotila, Kehrääjänkatu 6-8, keskiviikkona klo 14.00 -15.00. Ohj. Pirjo Soininen, yhteyshlö Rauhala.

Keskustan alueen eläkeläiskerho

Hämeenkatu 16, seurakuntakeskus, kokoussali maanantaina klo 13 - 14.30, ohj. Helena Harrela ja Hanna – Leena Kortene, yhteyshlö Rauhala.

Varttuneen väen kerho

Vanha kirkko, Uudenmaankatu 13, perjantaisin klo 11 – 12.30, yhteyshlö Rauhala.

Diakonian käsityöpiiri

Vehkojan seurakuntakeskus Yli-Anttilantie 3, torstaisin klo 17.30 – 19.30.

Kaiken kansan kahvila

Vanhassa kirkossa (Uudenmaankatu 13) perjantaisin klo 9 – 12.

Pistäydy kohtaamispaikkaan hetkeksi tai pidemmäksi aikaa. Aamupuuroa ja kahvia. Hartaushetki klo 10. Syyskausi 8.9.–8.12.2023.

Kaiken kansan kammari

Vehkojan srk-keskuksen pihatalossa (Yli-Anttilantie 3) maanantaisin klo 10-15. Kammari avoinna maanantaisin klo 10-15.

Kaiken kansan ruokailu

Tiistaisin klo 12.30. Kevätkausi 28.5.2024 asti.

Vehkojan srk-keskus, Yli-Anttilantie 3.

Maittavaa arkiruokaa yhdessä tehden ja hävikkiruokaa mahdollisuuksien mukaan hyödyntäen.

Ruokailun ja kahvin hinta 2 € tai 5 € oman harkinnan mukaan.

Yhteyshenkilöinä Kahra, Liesmäki ja Lammela.

Tehdään yhdessä -yhteisövalmennus huhtikuussa

Vehkojan srk-keskuksen Kaiken kansan kammarilla toteutetaan huhtikuussa, neljänä tiistai-iltapäivänä ensimmäinen yhteisövalmennus.

Tarkoituksena on kokoontua yhteen, tutustua omiin tarinoihimme, havainnoida ympäristöämme uusin silmin sekä suunnata kohti omannäköistä tekemistä alueemme hyväksi. Tehdään yhdessä -yhteisövalmennukseen voit tulla pohtimaan, millainen paikka juuri Sinulla voisi olla vaikkapa yhteisöpainotteisessa Kaiken kansan toiminnassamme. Samalla valmennusryhmä on avoin paikka ideoida uudenlaisia yhdessä tekemisen tapoja.

Valmennusryhmä pohjautuu diakonian piirissä jo pidempään eri puolilla toteutettuun Cable -yhteisövalmennukseen, jossa osallistujilla on mahdollisuus oppia yhdessä toistensa elämänkokemuksista sekä alueen asukkaina tekemistään havainnoista. Tarkoituksena on tukea osallistujien osallisuutta ja suunnata yhteisten oivallusten kautta rakentuvaan yhteiseen tekemiseen ja yhteisöllisyyden vahvistumiseen.

Yhteisövalmennuksen tapaamiset: 2.4. ja 9.4. sekä 23.4. ja 30.4. klo 12.30-15.30. Aloitus Kaiken kansan ruokailun lounaalla srk-keskuksen puolella. Ohjaajina diakoniatyöntekijät Mari Kahra ja J-P Vaittinen.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: p. 040 559 6314 tai jukka-pekka.vaittinen@evl.fi

Diakoniatyöntekijä

Vanhus- ja perhetyö, kriisityö