Avoimet työpaikat

Diakoniatyöntekijä

Hyvinkään seurakunnan diakoniatyössä on nyt tarjolla vuorotteluvapaan sijaisuus ajalle 10.5.-31.8.2024.

Luvassa mm. yhteisötoiminnan koordinointia Kaiken kansan kammarilla, diakonian vastaanottotyötä srk-keskuksella ja kohtaamisia lastipyöräillen turuilla ja toreilla. Kotikäyntejäkin on mahdollista tehdä.

Etsinnässä on siis työtä vailla oleva diakoniatyöntekijä, jolle avautuu oiva mahdollisuus kokemuksen kartuttamiseen kesäajan diakoniatyöstä. Sijaisen on oltava työtön työnhakija TE-toimistossa välittömästi ennen sijaisuuden alkamista.

Sijaiseksi käy henkilö, jonka työttömyys on yhdessä tai useammassa jaksossa kestänyt vähintään 90 kalenteripäivää vuorotteluvapaan alkamista edeltäneiden 14 kuukauden aikana.

Poikkeus: Seuraavissa tilanteissa sijaiseksi voidaan palkata henkilö, jonka työttömyys on kestänyt vähintään yhden päivän välittömästi ennen sijaisuuden alkamista:

• Henkilö on vuorotteluvapaan alkaessa alle 25-vuotias tai yli yli 55-vuotias.
  • Henkilö on alle 30-vuotias ja ammatillisen- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään vuosi.

Palkka määräytyy Kirkon työ- ja virkaehtosopimuksen mukaisesti työn vaativuuden arviointiin perustuen. Vaativuusryhmä 503, peruspalkka 2 852,33 euroa/kk. Peruspalkan lisäksi maksetaan vuosisidonnaista kokemuslisää.

Tiedusteluihin vastaa johtava diakoniatyöntekijä Jukka-Pekka Vaittinen, p. 040 559 6314 tai jukka.pekka.vaittinen@evl.fi.

Haastettelut voidaan aloittaa jo ennen hakuajan päättymistä. Hae tehtävään KirkkoRekry:n kautta (https://kirkkorekry.fi/) Linkki avautuu uudessa välilehdessä 22.3.2024 mennessä.