Seurakunta kaupungilla ja tapahtumissa

Seurakunta kaupungilla 2023

Lue Aamupostin juttu hautausmaapäivystyksestäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Joskus voit tavata papin istuskelemassa Robert´s Coffeen kahvilassa odottamassa juttuseuraa kahvikupin ääressä.

Willan aukiolla Robert´s Coffeen lavalla adventtiaikana papit ja kanttorit laulavat Kauneimpia joululauluja. Hiljaisella viikolla kiirastorstaina kirkkoteatteriohjaajalla on ollut siellä oma esitys.

Adventtiaikana seurakunnalla on Willassa Hyvän tahdon joulukuusi, josta voit ottaa kirjekuoren, jossa voit tuoda seurakunan neuvontaan tai Willan infoon lahjakortin hyvinkääläiseen liikkeeseen. Seurakunnan kautta lahjakortit lahjoitetaan vähävaraisille kaupunkilaisille ennen joulua!

Toritapahtumissa on mukana seurakunnan työntekijöitä ja vapaaehtoisia. Toriteltalla on leppoisa ilmapiiri, puheensorinaa, tietoa kaikista seurakunnan muista toiminnoista ja tavataan vanhoja tuttuja ja tutustutaan uusiin ihmisiin.

Olet tervetullut toimintaan vapaaehtoiseksi: tavaroiden pakkaamiseen ennen tapahtumaa ja purkamiseen tapahtuman jälkeen, tavaroiden kantajaksi, tarjoiluun, seurakunnan pienten muistamisten ja esitteiden antamiseen tai muuten vain hengailemaan.

Tapahtumien vapaaehtoistehtävistä vastaa pastori Anne Blomqvist, p. 040 5888 048, anne.blomqvist@evl.fi

Tapahtumissa seurakunta tekee yhteistyötä kaupungin, Kaupunkiyhdistyksen, Willan kauppakeskuksen, Lionsien ja HyPS CONCAREIDEN  kanssa.

Yhteistyössä syntyi lumeton yhteinen Laskiaisrieha Willantorilla 23.2.2020.

Kappalainen

virkavapaa

Bibliodraaman ohjaajan pätevyys. Bibliodraama on ollut minulle läheinen tapa tutkia Raamattua 30 vuotta. Harrastukset kuntoliikunta, opiskelu, dokumenttielokuvien katsominen ja ruotsin kielen taidon kehittäminen.

Motto: "Kukaan ei ole vapaa ennen kuin kaikki ovat vapaita."