Teatteri Beta - Hyvinkään seurakunnan teatteri

Tervetuloa sivuillemme!

Tahdomme ilahduttaa ja koskettaa katsojiamme, tarjota innostavia harrastusmahdollisuuksia teatterin parissa ja tukea esityksin sekä koulutuksin seurakuntamme työtä.

Ohjelmistomme runko ovat esitykset suurissa kirkkovuoden juhlissa jouluna ja pääsiäisenä. Lisäksi teemme kesäteatteria ja esiinnymme kouluissa sekä seurakunnan tilaisuuksissa ympäri vuoden.

Olemme ainutlaatuinen, seurakunnan ammattijohtoinen harrastajateatteri. Tällä työllä on Hyvinkäällä pitkä perinne. Kirkkoteatteriohjaajan virassa ovat toimineet Jouni Laine (2000-2017), Tytti Jäppinen (2017-2019) ja Antti Sevanto (2019-).

Näiltä sivuilta saat tietoa ohjelmistostamme sekä siitä miten voit tulla mukaan toimintaan. Teatterissamme on mukavaa yhdessä tekemistä kaiken ikäisille. Esiintymisen lisäksi puuhaa on myös monenlaisissa tehtävissä näyttämön takana.

Mukavaa, kun löysit tänne.