Raamattu- ja rukouspiirit

Tervetuloa mukaan eri puolilla Hyvinkäätä kokoontuviin Raamattu- ja rukouspiireihin!

MAANANTAISIN
- klo 18 Avoin Raamattupiiri Paavolan seurakuntakodissa joka toinen viikko, Aittatie 1, Jaakko Uronen.

KESKIVIIKKOISIN
- klo 15 Nuorten Raamis Betaniassa, Helenenkatu 15. Klo 17.45 alkaa varsinainen Raamis-osuus, siihen saakka on vapaata oleilua.

TORSTAISIN
- klo 18 Tuomas- Raamattupiiri Vehkojan seurakuntakeskuksessa, Yli-Anttilantie 3.
- klo 18 Ruut-piiri Vehkojan seurakuntakeskuksen piharakennuksessa, Yli-Anttilantie 3.

PARITTOMAN VIIKON TORSTAINA
- klo 18 Ilosanomapiiri Hyvinkään seurakuntakeskuksessa, Hämeenkatu 16, 2. krs
Ilosanomapiiri on Kansanlähetyksen Uudenmaan-piirin toteuttama. Terhi Knuutinen ja Pirjo Ersta.

PERJANTAISIN
- klo 11 Raamattupiiri seurakuntakeskuksessa, Hämeenkatu 16. Huom! Piiri on tauolla huhtukuulle 2024, jolloin Antti Kurkola aloittaa piirin vetäjänä.

Martin alueen avoin rukous- ja raamattupiiri kokoontuu etukäteen sovittuina aikoina. Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä piirien vetäjään Helka Muhoseen, p. 040 7243122.

nainen Raamattu kädessä