Rauhala Jyrki

Hyvinkään seurakunnan julistuksen vastuukappalainen

Pappisvihkimyksestäni tuli hiljattain kuluneeksi 20 vuotta. Tärkeinä etappeina työurallani mainitsen sen, kun tieni johdatettiin Hyvinkäälle vuonna 2004 ja sain kappalaisen viran vuoden 2006 alusta. Toinen tärkeä etappi oli siirtyminen julistustiimin johtoon nelisen vuotta sitten.

Pitkä työurani pappina, laaja-alainen kokemus seurakuntatyöstä, kokemus esimiestehtävästä, saamani johtamis- ja muu koulutus, Hyvinkään seurakunnan, seurakuntaorganisaation ja sen toimintaympäristön tuntemus, halu oppia jatkuvasti uutta ja persoonani vahvuudet antavat minulle hyvän pohjan kirkkoherran monipuoliseen, vaativaan ja samalla ihmisenkokoiseen tehtävään.

Hyvinkään seurakunta saisi minussa kirkkoherrakseen Kristuksen asialle omistautuneen, kuuntelevan ja yhteistä työtä korostavan turvallisen paimenen, joka katsoo luottavasti tulevaisuuteen.

Toivo, rohkeus, mahdollisuuksien näkeminen, katse Jumalaan ja toisiimme. Ajattelen, että näillä mennään kohti tulevaa!

YouTube-video

Takaisin ehdokaslistaukseen>>