Perheiden retkipäivä Sääksiin

ma 27.5. klo 9.00 – ma 27.5. klo 14.00

Sääksin leirikeskus

Tervetuloa koko perheen kanssa perheiden retkipäivälle Sääksiin!

Päivä alkaa yhteisellä aloituksella ja lipun nostolla klo 9.15. Ohjelmassa sirkusaiheinen rastirata, rantaleikkejä, kasvomaalausta, makkaranpaistoa (omat makkarat mukaan). Sään salliessa mahdollisuus uimiseen. Lapset ovat koko retken ajan vanhempien vastuulla!

Päivän aikana on mahdollisuus ruokailuun. Aikuinen 5 €, lapsi 3 €.

Voit tulla bussilla tai omalla autolla. Bussi aikuinen 5 €, lapsi 3 €. Osoite Sääksjärventie 146 05200 Rajamäki.

Bussi lähtee maanantaina Kirkonmäeltä klo 8.30 ja Vehkojalta klo 8.40 sekä keskiviikkona Kirkonmäeltä klo 8.30 ja Martista klo 8.40. Paluukuljetukset lähtevät Sääksistä klo 12 sekä klo 14. Ilmoitathan miltä pysäkiltä lähdet ja kummalla kyydillä palaat takaisin. Bussikyytiin ilmoittautuminen on sitovaa!

Perhehinta 25 € (sis. ruokailu+bussi, 1 aik+3 lasta tai 2 aik+2 lasta tai suurempi perhe). Maksu käteisellä Sääksissä parkkipaikalle saavuttaessa.

Ilmoittautuminen seurakunnan sivulla www.hyvinkaanseurakunta.fi . Ilmoittautuminen aukeaa 29.4. ja sulkeutuu 17.5.

Ilmoitathan tulostasi, vaikka tulisit omalla autolla, etkä ruokailisi.

Retkelle voi pukeutua sirkusaiheisesti!

Tervetuloa viettämään iloista retkipäivää Sääksiin!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille