Etsijät - Teatteri Betan pääsiäisnäytelmä

su 31.3. klo 14.00 – su 31.3. klo 15.15
Teatteri Betan pääsiäisnäytelmä Etsijät. Kuva: Hanna Tarkiainen.

Seurakuntakeskus

Etsijät kertoo pääsiäisen tapahtumista Raamatun kertomukseen pohjautuen sekä siitä mitä nuo tapahtumat herättävät meissä. Katso lisätiedot klikkaamalla tästä.

Vanhan ajatuksen mukaan saarnassa on kaksi osaa: evankeliumi ja mitä se tarkoittaa elämässämme. Etsijät-näytelmä rakentuu tämän ajatuksen ympärille. Esityksessä seurataan Jeesusta ensimmäisten opetuslasten kohtaamisesta aina viimeisiin hetkiin yhdessä heidän kanssaan. Pääsiäisen tapahtumien rinnalla näyttämöllä heräävät eloon näyttelijäryhmämme henkilökohtaiset kokemukset uskonkysymysten äärellä. Oletko sinä joskus kokenut palmusunnuntain riemua, epätoivoa kuin Golgatalla, Pietarin lailla kieltänyt kaiken, tai kuin Tuomas kohdannut Jeesuksen?

Esitykset srk-keskuksen juhlasalissa, Hämeenkatu 16, Hyvinkää:

to 28.3.24 klo 17 (Kiirastorstai)
pe 29.3. klo 14 ja 16 (Pitkäperjantai) pe klo 16 esitys striimataan Hyvinkään srk:n facebook-sivujen kautta.
su 31.3. klo 14 ja 16 (Pääsiäispäivä)

Rooleissa:

Maya Afriyie, Miriam Afriyie, Marko Kanerva, Heidi Lappi, Iiris Lindfors, Otava Merikanto, Jero Parkkinen, Peltsi Peltola, Aino Piela, Tuua Pietilä, Pike Saarinen, Valtteri Sevanto, Johanna Sysimetsä, Niko Tompuri, Arto Vedenpää, Aapo Örn

Enkelien laulu: Marjut Sipakko
Kuiskaaja: Eija Vedenpää