Sääksin avoin yleisöilta klo 17-21

ke 5.6. klo 17.00 – ke 5.6. klo 21.00

Sääksin leirikeskus

Sääksi yleisöilta hartaus klo 20.

Iltahartaudessa mukana pastori Antti Tuononen ja kanttori Markku Sintonen

Linja-auton ajoreitti Sääksiin keskiviikkoisin:
Kirjavatolppa klo 17 (Ortodoksisen kirkon pysäkki), Asemankatu, Aleksis Kiven katu, Vaiveronkatu, Jussilankatu, Riihimäenkatu, Urakansilta, Kauppalankatu, Munckinkatu, Alttarikivi klo 17.20, Kirkkotie, Ahdenkallionkatu, Hämeenkatu, Hyvinkään kirkolta (seurakuntakeskuksen pihalta) klo 17.25, Torikatu, Pavinmäenkatu, Tapainlinnankatu, Sillankorvankatu, Martin palvelutalon pysäkki, Eteläinen Kehäkatu, huoltoaseman pysäkki (kylmäasema), Jokelankatu, Uudenmaankatu, Hyvinkäänkylä ja Nopon kautta leirikeskukeen. Paluukuljetus klo 20.30. Edestakainen matka 5 € aikuisilta ja 2,50 € lapsilta.
Ajo-ohje Sääksiin: Ajetaan Hyvinkäältä Hankoon päin, käännytään Rajamäkeen ja sieltä oikealle Kiljavantietä noin 4 km, jonka jälkeen viitoitus oikealle leirikeskukseen.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä