Seurakunnan omistama Herusten mökki myynnissä

Hyvinkään seurakunta on päättänyt luopua talviasuttavasta Herusten mökistä, jota se on vuokrannut aiemmin diakonisin perustein hyvinkääläisille lapsiperheille. Vuokraustoiminta on jo päättynyt ja vuokraustoiminnan resursseja suunnataan jatkossa toisella tavalla.

Nurmijärvellä, Herustenjärven rannalla sijaitseva mökki on rakennettu vuonna 1995 ja on uudelle omistajalleen heti käyttökuntoinen. Rinnetontilla on myös grillauspaikka ja pieni varastorakennus. Sähkölämmitteisen mökin varustuksiin kuuluu mm. ilmalämpöpumppu. Mökki on liitetty Nurmijärven kunnan vesi- ja viemäriverkostoon. Se sijaitsee noin 40 km päässä Kehä III:lta osoitteessa Palkkisillantie 611, 05620 Hyvinkää. Yleiset esittelyt järjestetään keskiviikkona 8.5. klo 16 ja sunnuntaina 12.5. klo 15.

Herusten mökki on myynnissä huutokaupat.com-sivustonLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta. Viimeinen tarjouksen jättöpäivä on 18.5.2024.

Seurakunta on asettanut kohteelle hintavarauksen. Lopullisen päätöksen kohteen myynnistä tekee kirkkovaltuusto.

Mon May 06 15:32:00 EEST 2024